miercuri, 14 martie 2012

Salata de vinete cu maioneza

 Tot am zis sa nu pun retete simple de tot pe blog, pentru ca in conceptia mea toata lumea stie sa faca genul acesta de retete. Dar recent eram intr-un cerc de prieteni si rasfoiam o carte noua de retete. Oarecum indignata am lasat cartea din mana pentru ca am gasit prin ea si retete extrem de simple, care practic nici nu le-as putea numi retete, gen: salata de varza, piure de cartofi, vinete cu maioneza si altele de genul acesta. Dar spre surprinderea mea, nu toti au avut aceeasi parere cu mine, unii chiar insistand ca e foarte bine ca a pus si retete simple, pentru unii ca ei, care erau mai incepatori. Asa ca m-am hotarat sa pun pe blog si retete simplisime :) Nu ca restul ar fi tare complicate, v-am mai spus ca imi place mult sa gatesc dar retete simple si care nu necesita extrem de mult timp de preparare.
 Asadar, pentru astazi am pregatit o rapida salata de vinete cu maioneza si ceapa. Merge perfect la micul dejun. Pana o sa avem vinete la un pret mai accesibil, le folosim pe cele congelate. Sunt si ele foarte bune ;)




Ingrediente:
  • 500 g vinete coapte (congelate)
  • un galbenus de ou
  • 200 ml ulei
  • o lingurita mustar
  • o ceapa rosie mica
  • sare dupa gust
Mod de preparare:
1. Se scot vinetele de la congelator cu o zi inainte de preparare si se lasa in frigider intr-un bol, la dezghetat.
2. Se prepara maioneza dintr-un galbenus + mustar + ulei.
3. Se toarna maioneza peste vinete, se adauga ceapa tocata marunt si sare dupa gust.
4. Se amesteca bine si.....se serveste :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena