marți, 29 octombrie 2013

Briose cu mere

Dragii mei, recent mi-am achizitionat o carte tare faina numai cu retete de briose. Asa ca pentru astazi o sa va prezint o reteta de briose cu mere, pe care am incercat-o si deja am facut-o de doua ori :) Ies niste briose bune bunute, pufoase si aromate. Imi pare asa de rau ca nu mi-a venit inspiratia sa fac o poza si cu briosa pe jumatate, sa vedeti ce fain arata la interior. Sunt pur si simplu delicioase! Sigur o sa fiti de acord cu mine daca le incercati.




Ingrediente: pt aprox. 18 buc.
  • 1 ou
  • 125 g zahar
  • 250 g faina
  • 2 lingurite praf de copt
  • 1/2 lingurita bicarbonat
  • 1 pliculet zahar vanilat
  • 80 ml ulei
  • 250 g iaurt
  • 250 g mere
  • 2 linguri suc de lamaie

Mod de preparare:
  • Se mixeaza oul cu zaharul si zaharul vanilat. Se adauga iaurtul si uleiul, apoi faina amestecata cu bicarbonatul si praful de copt.
  • Merele se curata de coaja si de cotor, apoi se taie cubulete mici. Se stropesc cu sucul de lamaie si se adauga in compozitia de mai sus.
  • Se amesteca cu o lingura de lemn pana se omogenizeaza.
  • Se pregatesc formele pentru briose si se toarna compozitia in ele. Formele se pot umple, pentru ca ele vor creste frumos deasupra.
  • Se dau la cuptorul preincalzit la 180 de grade, pentru aprox. 20 de minute sau pana cand s-au rumenit.
  • Se scot briosele din cuptor si din forme, se lasa la racit apoi se savureaza :) Pofta buna!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena