duminică, 13 octombrie 2013

Biscuiti cu lavanda

Recent mi-am achizitionat un pliculet cu flori de lavanda uscate si ma tot gandeam cum sa le folosesc. La biscuiti cu lavanda mi-a fugit mintea prima data, pentru ca sunt foarte simplu de facut, doar din cateva ingrediente.
Acesti biscuiti imi aduc aminte de copilarie, bine'nteles in varianta fara lavanda. Stiu ca imi placea taaare mult sa decupez biscuiti in tot felul de forme si sa o ajut pe mama la bucatarie. Bine, nu cred ca exista fetita pe lumea asta care sa nu iubeasca sa decupeze fursecuri micute in toate formele posibile :) Asadar, am retrait cateva clipe din copilarie jucandu-ma cu acesti biscuiti aromati, ca la mama acasa, decupandu-i si incrisptionandu-i ;)
In plus de asta, cei de la Gustos.ro mi-au trimis o invitatie de a participa la Campania pe care Philips o organizeaza impreuna cu ei, unde 10 dintre bloggerii culinari pot primi pentru testare cate un aparat Philips Multicooker, un aparat cu care se pot gati o sumedenie de preparate gustoase si delicioase. Asa ca n-am mai stat pe ganduri si m-am inscris alaturi de alti bloggeri, ca sa Descopar retetele delicioase ale tuturor mamelor cu noul Philips Multicooker pe Gustos.ro si sper din toata inima sa pot testa in curand minunatul aparat Philips Multicooker, pentru ca deja m-a cucerit.
Ii servim pe cei de la Philips si de la Gustos.ro cu cate un biscuit aromat si delicios iar noi trecem mai departe, sa vedem ingredientele si sa punem repede mana sa ii preparam :) Nu-i asa?





Ingrediente:
  • 150 g unt
  • 40 g zahar
  • 150 g faina
  • 60 g amidon din porumb
  • un praf de sare
  • o lingurita de flori uscate de lavanda
Mod de preparare:
  • mixam untul cu zaharul pana obtinem o pasta omogena si zaharul s-a dizolvat
  • adaugam faina, amidonul, praful de sare si florile uscate de lavanda
  • strangem aluatul in maini de cateva ori, formand o "bila", il invelim in folie si dam la frigider pentru aprox. 2 ore
  • dupa 2 ore scoatem aluatul din frigider, intindem pe blatul de lucru o foaie de aluat de aprox. 2-3 mm si decupam cu forme pentru biscuiti (fursecuri)
  • asezam biscuitii decupati in tava pe hartia de copt si dam la cuptorul preincalzit la 160 de grade pentru aprox. 10 minute
  • cand s-au rumenit putin ii putem scoate
  • eu i-am rumenit putin mai mult pentru ca nu se vedea bine scrisul pe care l-am inscriptionat si am crezut ca se va vedea mai bine daca ii mai las putin. dar n-a fost asa. deci voi puteti sa nu ii lasati sa se rumeneasca asa tare, pentru ca sunt mai frumosi la aspect atunci cand nu sunt rumeniti pe margini
  • ii scoatem din cuptor cand sunt gata si ii lasam sa se raceasca 
  • ii servim cu mare drag! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena