miercuri, 30 ianuarie 2013

Tarta cu ciocolata (fara foc)

Dupa multe insistente de-alea sotului meu, in sfarsit m-am lasat convinsa si am preparat rapid o tarta cu ciocolata. Fara foc. Am facut-o cu ingrediente ce le aveam prin casa, nu are nimic special, se poate pregati in orice moment. A trecut ceva timp de-atunci, dar pentru ca nu am mai gasit foaia pe care scrisesem ce am pus in ea, uite ca doar acuma i-a venit randul. Am gasit foaia cu ingredientele pe care le-am folosit la preparare si vi le scriu si voua repede, poate va apucati de treaba :)




Ingrediente:
Blat:
  • 80 gr faina de migdale
  • 80 gr ciocolata neagra
  • 10 curmale (45gr)
Crema:
  • 2 avocado
  • 4 lg cacao
  • 2 lg lapte migdale
  • 4 lg miere
  • 1 lg lecitina soia
  • 1 lg ulei cocos
  • putina esenta de vanilie

Mod de preparare:
  • Se pun in blender ingredientele pentru blat: faina de migdale, ciocolata neagra rupta in bucatele si curmalele fara samburi.
  • Se mixeaza la viteza mare pana compozitia este omogenizata uniform.
  • Pregatim o tava pentru tarta, cu diametrul 20, sau 5-6 forme de mini-tarte.
  • Daca doriti puteti sa puneti folie alimentara in tava si apoi sa puneti compozitia pentru blat. Eu am pus dar m-am chinuit putin cand a trebuit sa o indepartez. Altfel, puteti pune direct in tava de tarta compozitia si sa o modelati usor cu degetele pana acoperiti intreaga suprafata + peretii tavii.
  • Punem tava la frigider pana ne ocupam de crema.
  • Avocado se taie in doua pe lungime, se scoate samburele cu un cutit si apoi se indeparteaza miezul cu o lingura. Se pune in vasul robotului cu lama S. Se adauga peste el celelalte ingrediente si se mixeaza pana la omogenizare.
  • Se scoate tava cu blatul de tarta din frigider, se toarna crema deasupra, se acopera tava cu folie si se da inapoi la frigider, pentru cel putin 1-2 ore.
  • Apoi se poate servi. Pofta buna ;)

2 comentarii:

  1. buna! tocmai am descoperit blogul tau si imi place foarte mult! eu gatesc de toate, dar in ultima vreme am inceput sa ma interesez tot mai mult de retete raw-vegan, retete fara gluten, fara grasimi, etc..tot ce poate ajuta la o alimentatie sanatoasa pt toata lumea (carnivori, vegetarieni, raw-vegani, celiaci, persoane alergice, etc). te-ar interesa sa ne citim reciproc, eventual sa ne promovam reciproc?
    http://adniasblog.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Daria. Ma bucur ca ai descoperit blogul meu si ca esti interesata de alimentatia sanatoasa. Te-am rasfoit si eu astazi si am gasit retete interesante pe care sper sa le incerc pe viitor :)
    Spor la gatit cat mai multe retete sanatoase!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena