luni, 8 octombrie 2012

Budinca de orez cu prune

Astazi am sa va mai prezint ceva dulce din seria retetelor cu prune. Pe urma mai am una din aceasta categorie si gata. O sa trecem la alte retete de sezon.
Pana atunci, va las cu aceasta reteta de bundinca de orez, care se prepara rapid si e delicioasa. Poate fi servita cu drag si celor mici.




Ingrediente:
  • 125 g orez
  • 100 g zahar
  • 500 ml lapte
  • 1 pliculet vanilie
  • 2 oua
  • 1 praf de sare
  • o lingura pesmet
  • unt pentru uns tava
  • gem de prune

Mod de preparare:
  • Spalam orezul bine si il punem la fiert in lapte. Adaugam si zaharul si vanilia (zahar vanilat, esenta de vanilie sau semintele unui baton de vanilie)
  • Dupa ce orezul este fiert, se ia deoparte si se lasa la racit
  • Adaugam peste orez galbenusurile si amestecam usor
  • Se tapeteaza o tava (eu am folosit din ceramica) cu unt si apoi se presara o lingura de pesmet si se uniformizeaza, astfel incat sa acopere fundul si marginile tavii.
  • Se aseaza deasupra gemul de prune (eu am folosit magiun fara zahar) intr-un strat cat doriti de gros.
  • Peste stratul de prune se toarna albusurile batute spuma cu un praf se sare si se uniformizeaza.
  • Se da tava la cuptor la foc mediu pana se rumeneste putin deasupra.
  • Pofta buna :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena