marți, 11 decembrie 2012

Chocolate truffles cookies

Recunosc ca m-au dat gata cu aspectul lor acesti biscuiti, de cum i-am vazut prima data. Dar de atunci a trecut mult timp si cu toate ca mi-am propus sa ii incerc, doar acum le-a venit randul. Sunt foarte de efect, putin cam dulci pentru gustul meu, dar zic eu ca se merita incercati. 
Ii veti gasi sub diverse denumiri ca: chocolate crinkles, chocolate truffle cookies sau mai stiu eu cum. Reteta initiala de baza este cu cacao, dar eu am ales sa ii fac cu ciocolata, asa cum am vazut la Laura Adamache. Reteta am modificat-o putin, in sensul ca am inlocuit ciocolata neagra cu ciocolata normala si am micsorat cantitatea de zahar. 



Ingrediente:
  • 225 g ciocolata
  • 50 g unt
  • 70 gr zahar
  • 2 oua
  • 225 g faina
  • esenta de vanilie
  • 1 lgt praf de copt 
  • un varf de cutit sare
  • zahar pudra - pentru exterior 

 Mod de preparare:
1. Ciocolata se rupe bucati si impreuna cu untul se topeste la bain-marie.
2. O lasam la racit.
3. Intre timp, punem intr-un bol ouale si zaharul si le mixam bine, cel putin 5 minute la viteza mare.
4. Dupa ce ciocolata s-a racit (nu de tot, doar cat sa nu mai fie fierbinte) o adaugam peste oua si mixam la viteza mica.
5. Apoi adaugam faina amestecata cu praful de copt si sarea, iar la urma esenta de vanilie. Amestecam usor pana se omogenizeaza compozitia.
6. Acoperim bolul cu folie si il lasam la frigider pentru 2-3 ore.
7. Luam cate o lingurita din compozitie si formam bilute de marimea unei nuci. Le rostogolim bine prin zahar tos. Dupa 5-6 bilute ne spalam pe maini si ne uscam, pentru ca altfel compozitia se lipeste de maini.
8. Asezam bilutele in tava pe hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 170 de grade pentru 10 minute.
9. Scoatem tava si lasam biscuitii sa se raceasca in tava. Numai dupa ce s-au racit ii scoatem din tava, pentru ca altfel riscam sa se faramiteze.
10. Se pot pastra pentru cateva zile la frigider intr-o caserola cu capac.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena