joi, 1 septembrie 2011

Hummus

Mi-e dor de gustul adevarat al Hummus-ului din Israel. Nu de alta, dar orice ingrediente as pune si orice combinatii as face, nu imi iese ca cel pe care l-am mancat acolo. Am mai mancat si in Romania in diverse locuri, am mancat si in Suedia, si cumparat si de tot felul. Dar degeaba, in Israel are alt gust :)
Asta nu ma impiedica oricum sa prepar cu drag acest pate de naut indragit de noi. Reteta e foarte simpla, se face rapid, e consistent si gustos.



Ingrediente:
  • 300 g naut
  • 1 lg tahini
  • 2 lg suc de lamaie
  • 1 lg ulei de masline
  • sare, boia, chimen pudra
  • 1 catel usturoi
Mod de preparare:
1. Se lasa nautul la inmuiat peste noapte, intr-un bol cu apa.
2. Se arunca apa de pe naut, se clateste si apoi se pune la fiert in apa cu sare aprox. 2 ore, pana bobul devine moale.
3. Se strecoara nautul dar se pastreaza apa in care a fiert.
4. Se pun boabele de naut in robotul de bucatarie alaturi de restul ingredientelor.
5. Se mixeaza pana se tranforma totul intr-o pasta fina, omogena.
6. Daca pasta este de o consistenta prea tare, adaugam putin din apa in care a fiert nautul si mixam iarasi.
7. Se poate servi cu lipie libaneza sau cu paine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena