joi, 12 iulie 2012

Clatidiada bloggerilor culinari

Va plac clatitele?? Nu trebuie sa imi raspundeti, era o intrebare retorica :) Cred ca toata lumea iubeste clatitele. Motivul pentru care nu apare nicio reteta de clatite pe blogul meu nu este acela ca mie nu mi-ar placea delicioasele dulcegarii.... ci...pentru ca nu am o tigaie buna pentru clatite. Da....exact asa :) Nicio problema, pentru ca cei de la www.GatesteSanatos.ro s-au gandit sa ofere gratuit tigai pentru clatite, marca Fissler, bloggerilor care vor sa le testeze.
Asa ca m-am inscris si eu in campania "Sunt prea sarac sa cumpar lucruri de proasta calitate!"pentru a putea testa minunata tigaie.
Mmm....parca deja simt mirosul imbietor de clatite invadand bucataria :) Yummiii
Iar voi o sa va bucurati de multe si variate retete de clatite sanatoase si delicioase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena