joi, 27 octombrie 2011

Pink smoothie

Cu vreo doua saptamani in urma am cumparat niste sfecla rosie (pentru prima data de cand sunt in Suedia) in ideea de a face o salata cu hrean. Dar nu stiam atunci ca o sa cutreier toate magazinele din oras in speranta ca voi gasi si hrean. Nici vorba de el. Iar cum eu mananc sfecla doar preparata in felul aceasta, cu hrean si chimen, am abandonat ideea de salata, din lispa hreanului. Si uite-asa a ramas sfecla asteptandu-si o noua intrebuintare. Eu cam stramb din nas cand e vorba de sfecla, dar pentru ca stiu ca e foarte sanatoasa si pentru ca tot o aveam cumparata, am zis ca nu se poate sa o arunc. Asa ca aseara am trecut la treaba si am facut un suc foarte gustos. Nu prea aveam eu sperante de la inceput ca o sa imi placa, dar, surpinzator, chiar mi-a placut foarte mult. Gustul sfeclei nu m-a speriat, pentru ca in combinatia folosita, a fost perfect.




Ingrediente:
  • un mar
  • o portocala
  • o sfecla mica (cat o mandarina)
Mod de preparare.
1. Se curata portocala si se stoarce cu ajutorul unui storcator de citrice.
2. Se spala bine marul si sfecla.
3. Sfecla se curata de coaja.
4. Se dau la juicer (storcator de fructe, robot cu functia de juicer) marul si sfecla.
5. Se amesteca sucul de portocala cu cel de mar si de sfecla.
6. Se toarna intr-un pahar si se serveste imediat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena