marți, 11 octombrie 2011

Clafoutis cu capsune

In sfarsit am aparut cu reteta mult asteptata de Clafoutis cu caspune. Nu mai lungesc vorba, va scriu repede cum se face, ca sa puteti trece la treaba :)




Ingrediente:
  • 450 g capsune
  • 100 g zahar tos
  • 3 oua
  • 1,5 dl faina
  • 1,5 dl lapte
  • putina sare
  • 2 linguri smantana dulce
  • 2 linguri crema fina din branza de vaci
  • 1 lingurita de vanilie
  • unt pentru uns tava
  • zahar pudra pentru ornat

Mod de preparare:
1. Se unge cu unt o tava de tarta de diametrul 25 cm. Se aseaza capsunele in tava, una langa alta (daca sunt prea mari se taie in jumatati).
2. Se mixeaza bine ouale cu zaharul.
3. Se adauga alternativ faina (in care am amestecat sarea) si laptele. Apoi smantana, crema din branza de vaci si vanilia.
4. Se mixeaza pana compozitia este omogena (la consistenta trebuie sa fie ca un aluat de clatite)
5. Se toarna compozitia in tava peste capsune.
6. Se da tava la cuptorul preincalzit la 200 de grade pentru 30 de minute apoi se reduce focul la 160 de grade si se mai lasa inca 15 minute.
7. In functie de cuptor timpul de coacere poate sa difere, asa ca se face testul scobitorii cand considerati ca s-a rumenit destul.
8. Se scoate din cuptor si se presara cu zahar pudra.
9. Se poate servi calda, dupa 10 minute, sau se lasa la racit.
10. Enjoy!

2 comentarii:

  1. Ancuta draga acum chiar m-ai dat pe spate cu reteta asta. oare chiar e posibil sa imi iasa si mie asa cremoasa?? ca vad ca la tine arata fff bine! ce pofta mi-ai facut :)) o fac si eu si iti spun cum mi-a iesit! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, de ce nu iti iasa? Iese sigur. Ai grija doar la cuptor, sa nu o arzi. Iti spun asta pentru ca mi-a spus cineva care a folosit un cuptor pe gaz, ca s-a ars dedesubt :( Deci sa dai focul putin mai mic. Si daca se poate sa folosesti o tava de ceramica. Eu am folosit-o pe cea pentru tarte. Spor!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena