duminică, 25 septembrie 2011

Crema tartinabila din branza de vaci

Azi dimineata am preparat in mare viteza o crema din branza de vaci. S-a topit cu aceeasi viteza :) Eu am folosit perle din branza de vaci, dar de obicei folosesc branzica normala de vaci. Aici o sa dau cantitatile pentru 2 persoane.




Ingrediente:
  • 250 gr branza proaspata de vaci
  • o lingura smantana
  • 1 ceapa mica
  • 1 lingura boia de ardei
  • sare dupa gust
Se dau toate ingredientele la robot si se mixeaza pana obtineti consistenta dorita. Pentru ca am folosit perle de branza de data asta, compozitia nu a fost asa de cremoasa, dar nici nu am tinut-o mult la robot. Voi puteti sa o mixati mai mult daca vreti sa obtineti o crema mai fina.
Se poate servi ca aperitiv, pe felii de paine sau de ardei. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena