luni, 4 aprilie 2011

Tarta cu mure

Tartele sunt preferatele mele. Nu doar pentru ca se fac intr-un timp foarte scurt, ci si pentru nenumaratele variante si combinatii ale lor. Astazi am preparat rapid, chiar foarte rapid, o minunata tarta cu mure. Aveam pofta de ceva dulce si cum stiam ca am in congelator o punga de mure, n-am mai stat pe ganduri si am trecut la treaba. Cel mai simplu blat de tarta pe care il stiu si pe care il folosesc de cele mai multe ori este cel din biscuiti. Este gata in cateva minute si e foarte gustos.



Ingrediente:

Blat:
  • 170 g biscuiti (de preferat digestivi)
  • 70 g margarina (sau unt)
  • 1 lingura zahar
  • 1 lingura faina
Crema:
  • 500 ml lapte
  • 1 plic budinca de vanilie
  • 3 linguri de zahar
  • mure pentru ornat
 Zdrobim foarte bine biscuitii cu un sucitor sau intr-un blender apoi ii amestecam cu restul ingredientelor pana se incorporeaza bine margarina. Intindem aluatul intr-o tava de tarta (cu diametrul 20-23 cm) din centru inspre margini, presand bine cu degetele. Dam tava la cuptorul incalzit la 175 de grade, pentru 10-15 minute. Scoatem tava si lasam la racit.
    Intre timp preparam budinca de vanilie si o turnam peste aluatul de tarta (racit). Cand s-a racit si budinca asezam murele deasupra si le pudram cu zahar. Servim cu mare drag :)

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    © Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

    Designed by ScreenWritersArena