duminică, 15 mai 2011

Tort Pavlova

Pavlova este un desert pe baza de bezea, frisca si fructe, numit dupa balerina de origine rusa, Anna Pavlova, cu ocazia vizitei ei in Australia. Este un desert foarte popular si important al bucatariei nationale din Australia si Noua Zeelanda, servit frecvent la mesele festive sau de vacanta. Este foarte usor de facut, iar daca aveti blatul de bezea cumparat, atunci va ramane doar sa asezati un strat de frisca si sa ornati cu capsune.
Eu personal prefer sa cumpar foile de bezea direct preparate, decat sa stau 2 ore sa le usuc la cuptor la foc mic. Mi se pare mult mai convenabil asa :)




Asa deci, avem nevoie de:
  • 2 foi de bezea
  • o cutie de frisca (500 ml)
  • capsune (500 g)
  • optional kiwi
Modul de asamblare e foarte simplu. Se pune prima foaie de bezea pe o tava sau un suport de tort apoi adaugam jumatate din frisca (batuta, bine-nteles) si procedam la fel si cu a doua foaie de bezea. La final, ornam cu capsune (si cu kiwi, eu nu am avut si am pus doar capsune) si dam tortul la rece pentru o ora. Eu am presarat deasupra si niste fulgi de ciocolata. E bine sa se consume in cateva ore de cand e facut pentru ca altfel foaia de bezea se va topi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena